O příspěvku / About Presentation |
Název příspěvku: Title of the presentation:
|
Využití herních enginů pro výuku v prostředí LMS systémů |
Použitý jazyk: Language of the presentation:
|
|
Abstrakt příspěvku: Abstract (summary):
|
Cílem příspěvku bude možnost
využití herních enginů pro výuku v prostředí LMS systémů. Škola implementovala vlastní řešení pro prezentaci technických témat pomocí herního enginu Unreal Engine. Řešení umožňuje prezentovat například složité strojní mechanismy, například turbíny, motory, hydrogenerátory a další. V rámci prezentace příspěvku bude prezentován kurz v systému Moodle s využitím této
technologie
|
Klíčová slova: Keywords:
|
herní engin technické témata Moodle
|
Abstract (English) (nepovinné/optional)
|
The aim of the paper will be the possibility of using
game engines for teaching in an environment of LMS systems.
The school has implemented a custom solution for
presenting technical topics using the game engine Unreal Engine. The solution
allows for example to present a complex mechanical mechanisms, such as
turbines, motors, pumps and others. The presentation will present the course in
Moodle using this technology.
|
Keywords (English) (nepovinné/optional)
|
game engine technical
topics Moodle
|
Délka příspěvku: Duration:
|
30 minut |
Cílová skupina (více variant): Target group:
|
Vývojáři kurzů/Course Developers
|
Úroveň znalostí: State of the knowlege:
|
Pokročilý/Advanced learners |
Sektor: Sector:
|
Školy/School
|
Prezentace: Presentation:
|
|
Příspěvek konference: Paper:
|
Meca_příspěvek_MM2016.docx |
Poznámka: Comments:
|
|
Editovat Schválit |