Na AMU - největší umělecké škole v ČR - je
MOODLE několik let používán v teoretických částech předmětů, v jazykové
přípravě a administrativně správních činnostech. V praktické výuce je
využití omezené, jde většinou o přímou osobní interaktivitu mezi pedagogem a
studentem.
V teoretických
částech uměleckých disciplin jsou z palety modulů MOODLE využívány hlavně testy ve výuce cizích
jazyků a testy všeobecných znalostí jako součást přijímacího řízení na některé
obory. MOODLE je též využíván jako
strukturované úložiště didaktických opor, bez úkolů a zjišťování znalostí.
Zatím neexistují komplexní ucelené kurzy.
Jako podpora administrativních
činností je v MOODLE komplexní samoobslužná příprava řidičů referentů s
testem a automaticky zasílaným certifikátem.
Zkušenosti z několika
let provozu MOODLE na AMU ukazují, že učitelé obvykle preferují jednodušší
formy využití MOODLE nežli jsou ucelené kurzy s využívání zpětnovazebních
prvků. Situace se však zlepšuje
s příchodem mladších pedagogů.
|