Abstrakt příspěvku: Abstract (summary):
|
Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Základy financí, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management a Management cestovního ruchu. Cílem příspěvku je uvést nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Stěžejními body příspěvku budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a zpětná vazba, plánování a organizace studijních aktivit, zkušenosti z výuky a další informace. V článku autorka vychází ze zkušeností získaných při výuce ekonomických a finančních předmětů, ale i z poznatků získaných při studiu kurzů, které jsou věnovány e-learningu, distanční výuce, konstruktivismu apod. |